Enquête
Kosten van eigen auto via AutoWeek.nl
Kosten van eigen auto via Nibud.nl

In de Binnenstad van ‘s-Hertogenbosch verschijnen binnenkort meerdere elektrische deelauto’s, het eerst in ’t Zand. En je hebt ook toegang tot enkele elektrische deelauto’s in Paleiskwartier Den Bosch. Stichting Brabant Elektrisch (SBE) neemt hiervoor het initiatief. Samen met vergelijkbare stichtingen en organisaties in Limburg, Zeeland en Utrecht wil SBE de verduurzaming van mobiliteit versnellen. Daarvoor hebben die stichtingen het platform GoodMoovs ontwikkeld om voertuigen te delen. En we zoeken nadrukkelijk samenwerking met andere aanbieders van deelauto’s, zodat jij straks vanuit 1 app voertuigen van alle aanbieders kunt gebruiken.

Bewoners en bedrijven krijgen toegang via een abonnement: prepaid voor flexibiliteit, of een maandbedrag voor lagere kilometerkosten. De optelsom van meerdere abonnementen maken de plaatsing van een auto mogelijk. Geef daarom hieronder jouw mening en kies welk abonnement het beste bij jou past…. er is al een abonnement vanaf € 9,95 per maand, en zelfs een gratis (prepaid)abonnement!

Waarom een deelauto?

• alleen betalen wat je werkelijk rijdt, goedkoper dan een (2e) auto
  • minder auto’s in de straat, parkeerruimte evt voor andere bestemmingen beschikbaar
  • minder grondstoffen omdat meer mensen 1 auto gebruiken
  • een leefbare stad, want 1 deelauto vervangt zeker 4 eigendomsauto’s.
  • Met 1 abonnement toegang tot meer dan 50 elektrische deelauto’s in 15 steden

Waarom elektrisch?

• schone lucht in de binnenstad, want geen CO2, uitlaatgassen,
  • minder fijnstof en NOx (Bossche Broek!)
  • minder herrie in de straat
  • Geen CO2 bij de elektriciteitsproductie, want 100% groene stroom
  • meer rijcomfort
  • bewust omgaan met je omgeving en het milieu

En wat kost dat?

Lees hiernaast alles over de abonnementen van GoodMoovs, al vanaf € 0 per maand (prepaid) toegang tot de elektrische deelauto’s! Als er in totaal € 500 aan abonnementen is gesloten, plaatst GoodMoovs een auto in jouw straat of buurt.

In de calculator op de abonnementen-pagina kun je een inschatting maken van de kosten van een rit, als je die BINNEN de bundel van je abonnement aflegt. Buiten de bundel kosten de credits 100% meer! Je mag iedere maand switchen van het ene abonnement naar het andere, als je dat 5 werkdagen voor einde van de maand doorgeeft aan support@goodmoovs.com