GoodMoovs logo klein

Je smartphone is je autosleutel! (Android versie 6 of iPhone 5 of hoger)

Stap voor stap op weg met de elektrische deelauto

  1. Account maken voor de elektrische deelauto’s? Volg de stappen in de  Quick start handleiding 
  2. Log in op Mijn GoodMoovs met je zakelijke emailadres en je nieuwe wachtwoord. Activeer het product “eCARSHARE” binnen je account, menukeuze MIJN ACCOUNT | PRODUCTEN
    (als je dit niet doet zal de app niet werken…)
  3. Vul je rijbewijsgegevens in je account in (MIJN GEGEVENS|PERSOONLIJKE GEGEVENS|tab AANVULLENDE GEGEVENS) en toon je rijbewijs de contactpersoon van jouw organisatie. Die beide handelingen zijn verplicht ivm de autoverzekering. De contactpersonen zijn:
    • Avans Hogeschool: stuur via KopieID een scan van je rijbewijs naar jbgm.theeuwes@avans.nl
    • UWV ‘s-Hertogenbosch: toon je rijbewijs bij het secretariaat.
    • Overige organisaties: stuur via KopieID een scan van je rijbewijs naar info@goodmoovs.com 
  4. Download de Android Goodmoovs app of de iOS Goodmoovs app
  5. Download de New Motion app (Android of iOS) om te zien waar in Nederland de laadpalen staan.
  6. Reserveer een auto via de GoodMoovs-app of  op mijn.goodmoovs.com Bekijk ook de gebruikershandleiding .
  7. Bereid je voor:
    1. Bekijk de instructievideo’s over de werking van de auto’s
    2. Maak een testrit met een collega, de contactpersonen weten wie dat in jouw organisatie doet.
    3. Lees de BMW i3 handleiding voor snelstarten met de deelauto
  8. Privé rijden? Dat mag! (Alleen tussen 18u en 8u en in het weekend!!). Het kost 33 cent per km incl BTW en is fiscaal gecheckt. Je kunt direct privéreserveringen maken, maar die kun je pas gebruiken als je je bankrekening in je account invult. De incassomachtiging is opgenomen in de deelnemersovereenkomst. Je ontvangt achteraf een factuur in je mail.
  9. Rijden maar. Zet de auto na jouw rit weer terug op de eigen standplaats.
  10. Vragen?
    1. Ga naar de GoodMoovs-app | INFORMATIE  en bekijk de veelgestelde vragen”.
    2. Lees de handleidingen die bij punt 2 en punt 6 getoond zijn
    3. Of stuur een e-mail naar support@goodmoovs.com
    4. Bij acute problemen, neem je contact op met onze helpdesk: 085 – 73 25 660.