In het Paleiskwartier ‘s-Hertogenbosch gebruiken meer dan tien zakelijke en particuliere organisaties dezelfde elektrische auto’s voor mobiliteit, zowel zakelijk als privé!

Voertuigen gebruiken

Kijk op het YouTube kanaal van GoodMoovs voor instructievideo’s rondom e-bikes en elektrische deelauto’s van Paleiskwartier Elektrisch.

Zakelijk

Je werkt in het Paleiskwartier, je werkgever vindt duurzaamheid belangrijk. Daarom heb jij de mogelijkheid om gebruik te maken van de elektrische deelauto’s van Paleiskwartier Elektrisch. Ga naar http://stichtingbrabantelektrisch.nl/denbosch om een account aan te maken, kies bij “Bedrijf” de naam van je werkgever.

Locaties

Hier staan de auto’s (klik op de link voor openingstijden, deze auto’s zijn voor meerdere bedrijven toegankelijk):

Centrale Garage Hugo de Grootlaan (zakelijk en particulier) (route)
Avans Hogeschool Onderwijsboulevard 215 (zakelijk) (route)
HAS Hogeschool Onderwijsboulevard 221 (zakelijk) (route)
Riva Gebouw Hugo de Grootlaan (zakelijk, niet extern toegankelijk)
Brabant Water Magistratenlaan 200 (zakelijk, niet extern toegankelijk)
UWV Magistratenlaan 156 (zakelijk, niet extern toegankelijk)

Particulier

Deze auto’s zijn tijdens drukke kantoordagen in gebruik bij de medewerkers van de aangesloten leden/bedrijven. ’s Avonds en in het weekend staan de auto stil, dat is niet duurzaam. Daarom staat de coöperatie Paleiskwartier Elektrisch toe dat bewoners van het Paleiskwartier toegang hebben tot de deelauto’s.

Woon je in het Paleiskwartier of elders in ‘s-Hertogenbosch, of werk je bij een van de aangesloten leden/organisaties, en wil je graag rijden in de elektrische deelauto’s van de coöperatie? Ga dan naar http://stichtingbrabantelektrisch.nl/particulier om een account aan te maken. Afhankelijk van je woonlocatie krijg te toegang tot de “openbare” auto’s die hierboven genoemd worden bij “Locaties” en soms tot 1 of 2 auto’s die in de parkeergarage onder jouw appartementencomplex staan. Kies bij het aanmelden het juiste “Bedrijf”.

• Ben je inwoner van het Paleiskwartier of elders in ‘s-Hertogenbosch? kies het bedrij PK Particulieren algemeen
  • Ben je inwoner van Huis Den Bosch (Bordeslaan) in het Paleiskwartier?  kies voor PK Particulieren BW.
  • Ben je inwoner van Het Binnenhof (Bordeslaan) in het Paleiskwartier? kies voor PK Particulieren UWV.

Dit zijn voor particulier gebruik de tarieven en dit zijn de belangrijkste voorwaarden:

• sluit een abonnement af om voordelig gebruik te maken van de elektrische deelauto’s
  • Verder geen kosten, dus geen tijdtarief, abonnement etc
  • maximum bedragen per dagdeel per rit, dus gratis kilometers te verdienen! Zie de tarievenlijst.
  • de deelauto’s zijn beschikbaar vanuit de Coöperatie Paleiskwartier Elektrisch.
  • Het kilometertarief wordt periodiek vastgesteld door het bestuur van de coöperatie.
  • De auto’s zijn voor particulier gebruik beschikbaar op werkdagen van 18 uur tot 8 uur, en ook op zaterdag en zondag de hele dag.
  • De auto moet ’s morgens om 8 uur weer voor de zakelijke rijders volgeladen beschikbaar zijn voor zakelijke ritten.
  • Openen van de auto kan uitsluitend met een smartphone gebeuren, die moet voldoen aan de volgende eisen:
    • iPhone 5.0 en hoger met iOs7 en hoger
    • Android Jelly Bean 4.3 en hoger (API 18)
      Welke telefoons zijn niet compatibel:
    • Oudere Android-versies of iPhone versies.
    • Windows Phone (zolang Microsoft geen API beschikbaar stelt)