GoodMoovs logo klein

 

 

Je smartphone is je autosleutel! (Android versie 6 of iPhone 5 of hoger)

Stap voor stap op weg met de elektrische deelauto

  1. Nog geen account? Bepaal hieronder in welke stad je wilt deelnemen en volg de stappen in de Quick start handleiding 
    • Gebruikers in het Paleiskwartier ‘s-Hertogenbosch kiezen het bedrijf Particulieren Den Bosch
    • Gebruikers in Breda kiezen het bedrijf Particulieren Breda
    • Gebruikers in Uden kiezen het bedrijf Particulieren Uden
  2. Log in op Mijn GoodMoovs met je emailadres en je nieuwe wachtwoord. Activeer het product “eCARSHARE” binnen je account, menukeuze MIJN ACCOUNT | PRODUCTEN
    (als je dit niet doet zal de app niet werken…)
  3. Vul je rijbewijsgegevens in je account in (MIJN GEGEVENS|PERSOONLIJKE GEGEVENS|tab AANVULLENDE GEGEVENS) en stuur via KopieID een scan van je rijbewijs naar info@goodmoovs.com
    Wij valideren binnen 2 werkdagen (doorgaans veel sneller) je rijbewijs en je account,
  4. Wij nemen contact met je op om af te spreken voor de verplichte proefrit. Uit ervaring weten we dat een kwartiertje instructie over auto en app je een energieke start bij gebruik van de deelauto’s geeft!
  5. Download de Android Goodmoovs app of de iOS Goodmoovs app
  6. Reserveer een auto via de GoodMoovs-app of  op mijn.goodmoovs.com Bekijk ook de gebruikershandleiding .
  7. Bereid je voor:
    1. Bekijk de instructievideo’s over de werking van de Renault Zoe en de BMW i3
    2. Lees de BMW i3 handleiding voor snelstarten met de deelauto
  8. Privé rijden mag alleen tussen 18u en 8u en in het weekend!!. Het kost 33 cent per km incl BTW (Den Bosch en Breda) en 35 cent per km incl BTW (Uden) en is fiscaal gecheckt. Je kunt direct privéreserveringen maken, maar die kun je pas gebruiken als je je bankrekening in je account invult. De incassomachtiging is opgenomen in de deelnemersovereenkomst waarvoor bij aanmaak van je account akkoord geeft. Je ontvangt achteraf een factuur in je mail.
  9. Rijden maar. Zet de auto na jouw rit weer terug op de eigen standplaats.
  10. Vragen?
    1. Ga naar de GoodMoovs-app | INFORMATIE  en bekijk de veelgestelde vragen”.
    2. Lees de handleidingen die bij punt 1 en punt 5 getoond zijn
    3. Of stuur een e-mail naar support@goodmoovs.com
    4. Bij acute problemen, neem je contact op met onze helpdesk: 085 – 73 25 660.