Kosten van eigen auto via Nibud.nl
Kosten van eigen auto via AutoWeek.nl

Hoe is dat nou, rijden in een elektrische auto? Daar kom je maar op 1 manier achter: zelf doen!

Maak een gratis proefrit in de Renault Zoe!

De rit duurt 20 minuten en bestaat uit een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte. De eerste tien minuten vertellen we alles over de elektrische auto, wat is er anders/leuker dan een fossiele auto? In de tweede tien minuten ga jij (Coronaproof) een stukje rijden zodat je zelf ervaart hoe geweldig een elektrische auto is! Een ervaren rijder rijdt mee om alles onderweg uit te leggen.
(En coronaproof betekent: jij draagt een mondkapje (breng je dat mee?) net als evt je huisgenoot die meegaat. De instructeur zit op de achterbank met een mondmasker. We zetten bovendien een raam open voor de ventilatie, dus trek een trui aan.)

073elektrisch biedt je de kans hiervoor: in het najaar 2020 kun je op diverse data een gratis proefrit maken.

Tijdens het Duurzame Weekend geven we proefritten in de binnenstad, in Orthen, Vliert/Orthenpoort, Muntel, Buitenpepers, Paleiskwartier, en bij voldoende aanvragen ook bij jou in de wijk!

Klik hier om je aan te melden voor het Duurzame Weekend

Heb je dat weekend geen tijd? Meld je dan hieronder aan voor de wachtlijst:

Wachtlijst

Je naam (evt met bedrijfsnaam) (verplicht)

Je krijgt binnenkort bevestiging van je deelname, en de tijd en locatie waar je verwacht wordt.

Hiermee ga je ermee akkoord dat we je gegevens opslaan. We gebruiken die uitsluitend voor het organiseren van jouw proefrit. Als je na de proefrit geen account afsluit verwijderen we je data uit onze bestanden.